Reklamáció
Tisztelt Partnerünk!
Amennyiben nem elégedett a leszállított termékkel, kérjük, hogy reklamációs igényét a reklamációs adatlap kitöltésével jelezze felénk.
Az alábbiakban összefoglaljuk a reklamációs folyamat lépéseit:
- Kattintson a lent található linkre és mentse le a reklamációs nyomtatványt.
- Töltse ki az adatlapot, írja le pontosan a hibajelenséget és javaslatát a kárigénye orvoslására.
- A termék sérüléséről készítsen fotókat.
- A kitöltött reklamációs adatlapot a fényképmellékletekkel együtt küldje meg a reklamacio@rolla.hu e-mail címre.
- Kollégánk rövid időn belül írásban visszajelez a reklamációs igény beérkezéséről és továbbítja azt kivizsgálásra és döntéshozatalra.
- A reklamáció kivizsgálásának eredményéről minden esetben írásban értesítjük.
- Amennyiben a reklamált termék visszáruzásra kerül, megküldjük Önnek a visszáru nyomtatványt, egyúttal értesítjük raktárunkat is.
- Árut raktárunkba visszahozni csak a visszáru nyomtatvány birtokában lehet!
- Abban az esetben, ha az áru jóváhagyott visszahozatalára téves rendelés (pl. méret, nyitásirány) miatt kerül sor, csak teljes értékű, sértetlen, tiszta terméket veszünk vissza. Ennek tényét átvételkor a raktárunk köteles megvizsgálni. Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, az áru értéke nem vagy csak részben kerül jóváírásra.
Letöltés: Reklamációs adatlap (XLSX, 30KB)